ترور دانشمندان ایرانی بوسیله مدافع بزرگ حقوق بشر

چرا کسانی که آمریکا  در فهرست تحریم‌ها قرار می‌دهد هدف تروریست‌ها قرار می‌گیرند. مگر آمر یکا منادی حقوق بشر نیست؟ ما که نفهمیدیم حضرت عباسشان را باور کنیم یا دم خروس را؟ شاید به قول ملا نصر الدین:  "این هم درسته".

ادامه مطلب ...

بازداشت نویسنده آمریکایی و فعالان حقوف بشر

در ادامه حضور چهره های برجسته در تظاهرات ضد سرمایه داری و دستگیری چند تن از فعالان حقوق بشر در این تظاهرات، یک نویسنده آمریکایی دیگر نیز توسط پلیس نیویورک آمریکا دستگیر شد.


لطفا پس از خواندن این گزارش فکر کنید که چرا پرونده ای از آمریکا در مورد نقض حقوق بشر به سازمان ملل متحد که ظاهرا همه را باید به یک چشم ببیند ارجاع داده نمی شود. چرا دیده بان حقوق بشر گاهی چیزهای نزدیک و بیخ گوش خود را نمی بیند ولی دور دست ها را می بیند. آیا جز این است که دیده بان حقوق بشر تنها چیزی را که دوست دارد می بیند.   

ادامه مطلب ...

ایمیل یاهو هم جنبش وال استریت را سانسور کرد!

این تنها خبر منتشره درباره سانسور اخبار مربوط به جنبش وال استریت نیست. دقایقی پیش نیز اخباری در این باره منتشر شد که سایت توییتر اجازه نمی‌دهد، تگ #Occupywallstreet که شعار مشهور معترضان است، در لیست پرطرفدارترین تگ‌ها قرار بگیرد و همین، خشم کاربران آمریکایی را برانگیخته است. ما که نفهمیدیم حقوق بشر چیست ولی ظاهرا 

" همه برابرند ولی بعضی ها برابر ترند". 

ادامه مطلب ...

بهانه های جدید برای به خشونت کشاندن جنبش وال استریت

گزارشی از به جنبش وال استریت توسط  یکی از خبرگزاری های دولتی آمریکا و بررسی آن ادامه مطلب ...

جنبش اعتراضی وال استریت؛ «پاییز آمریکا» در برابر «بهار عربی»

در این ثسمت می خوانیم که

1.       پایگاه اینترنتی نیوامریکن در گزارشی از جنبش اعتراضی وال استریت نوشت بسیاری از چپ‌گرایان برجسته این اعتراضات را به نام «پاییز آمریکا» در برابر «بهار عربی» نامیده‌اند.

2.       پلیس آمریکا بیش لز 500 نفر را بازداشت کرد

3.       تحلیلی از نوام چامسکی

 4.  قذافی و وال استریت، دو روی سکه نظام سرمایه‌داری

ادامه مطلب ...