آذربایجان؛ همزمان امنیت ایران و ترکیه را نشانه رفته است

مقامات عالی رتبه حکومت و نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان در هتل «رامادا » گنجه با رهبران پژاک ملاقات کرده اند، نفر دوم پ. ک.ک هم از جمله مهمانان مقامات آذربایجان بوده اند.  گزارش ها حاکی است که عمیات های ترور دانشمندان ایرانی در این کشور با همکاری کشورهایی خاص سازماندهی می شود. مقامات عالی رتبه حکومت و نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان در هتل «رامادا » گنجه با رهبران پژاک ملاقات کردند 

بر اساس این گزارش ، به دنبال افشاگری یکی از خبرگزاری ها  نسبت به سکونت اعضای منافقین و «پ.ک.ک» در خاک جمهوری آذربایجان ، اخبار جدید دریافتی حکایت از نفوذ و حضور این گروهکها در بین دولتمردان این کشور می باشد.

تعداد زیادی از ساکنین شهر گنجه جمهوری آذربایجان با تائید خبر فوق از ملاقاتهای پی در پی مقامات عالی رتبه حکومت و نیروهای امنیتی آذربایجان با رهبران «پژاک» در هتل رامادای این شهر خبر دادند و افزودنده اند: هر شهروند گنجه ای می داند که نیروهای تروریستی پ ک ک و پژاک در کدامیک از مناطق گنجه مستقر شده اند . این افراد نبض اقتصادی گنجه را در اختیار دارند و با پرداخت رشوه به حکام باکو ، دو بازار تجاری این شهر را در اختیار گرفته اند و انهایی که به دروغ از تعصب به آذری بودن دم می زنند ، چرا نبض اقتصاد امروز گنجه و فردای آذربایجان را در اختیار پژاک قرار می دهند.

 

بر این اساس ، حکومت جمهوری آذربایجان باید پاسخگو باشد که : مخفی نگه داشتن خبر سفر نفر دوم تشکیلات تروریستی «پ ک ک» به جمهوری آذربایجان، آیا نشان دهنده حمایت برخی مقام های رسمی این کشور از این تشکیلات تروریستی نیست؟

یاد آوری می شود «مراد کارایل»  نفر دوم تشکیلات تروریستی «پ ک ک»  در ماه سپتامبرسال گذشته به شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان سفر نمود. وی با اقامت در هتل" Hyatt Regency ” با یکی از مقام های آذربایجانی و نیز یکی از دیپلماتهای ارشد سفارت رژیم صهیونیستی درباکو  دیدار کرد. پس از آن نیز رئیس "پ ک ک" سلسله دیدارهایی مخفی ازباکو داشت و حتی در یکی از رستوران های باکو با یک مقام بلند پایه آذربایجانی و نیز آرتور لنگ سفیر رژیم صهیونیستی گفتگوهای طولانی داشت.

 

با توجه مطالب فوق لازم است دولت باکو به این سوالات پاسخ دهد:

دلیل این همه عداوت دولت جمهوری آذربایجان با ایران چیست ؟

دلیل حمایت از گروههای تروریستی توسط حکام آذری چه می باشد؟

آیا جمهوری آذربایجان در صدد پذیرفتن مسؤولیت موردنظرصهیونیستها بر دوش خودش است؟

آیا کمپ اشرف دیگری ،این بار در جمهوری آذربایجان شکل می گیرد ؟

در حالیکه تمامی کشورها در صدد برائت جستن از تروریستهایی همچون منافقین و پ ک ک و پژاک ، هستند ، چرا حکومت آذربایجان زیر بار این مسئولیت رفته است. ؟ آیا این مسئولیت با خطر افتادن منافع دولتمردان ارتباط ندارد؟

البته طبیعی است که حضور «پ ک ک» و «پژاک» در جمهری آذربایجان با خواست صهیونیستها صورت گرفته و آنان همانگونه که پیش از این از جمهوری آذربایجان به عنوان محل آموزش و مذاکره با قاتلین دانشمندان هسته ای ایران استفاده کرده اند ،این بار نیز در صدد هستند با استقرار پ ک ک و پژاک در جمهوری آذربایجان اهداف ضد ایرانی و ضد اسلامی خود را دنبال کنند. ضمن اینکه تیره شدن روابط ترکیه و اسرائیل نیز ،آنان را به این اقدام ترغیب نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد